Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Naast een gloednieuw chassis introduceert de DB11 ook een gloednieuwe V12. De nieuwe motor ziet zijn cilinderinhoud krimpen van 6 naar 5,2 liter, maar krijgt voortaan twee turbo’s. Daardoor gaat het vermogen en het koppel de hoogte in: de Brit produceert respectievelijk 600 pk en 700 Nm.
De motor kan je binnenkort nog intenser beleven, want de DB11 krijgt uiteraard ook een “Volante”-versie. Naast een stoffen kap beschikt die ook over een chassis dat het gewicht iets opdrijft. Maar wees gerucht: de V12 heeft voldoende power om je kapsel overhoop te halen. De achttrapsautomaat van ZF blijft standaard.De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!