BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De toekomstige Audi A1 wordt niet meer in België in elkaar geschroefd, maar wel in Spanje, in de Seat-fabriek van Martorell. De nieuwe generatie wordt tegelijk lichter en ruimer, terwijl er meer koetswerkvarianten gepland zijn.
De A1 neemt op zijn beurt de nieuwste evoluties over die we vandaag al kennen uit de A3. Zo komt er zeker een nieuw multimediasysteem dat bediend wordt met een draaiknop. Technisch gezien krijgt de toekomstige mini van Audi de nieuwste drie- en viercilindermotoren van de groep. Een variant met vierwielaandrijving valt niet uit te sluiten, zoals bij de huidige S1.
Er circuleren ook enkele geruchten over extra varianten naast de bekende versies met drie en vijf deuren. De kans bestaat dat Audi besluit om het dak van dit model te zagen. Een A1 Cabriolet met een stoffen dak, waarom ook niet?
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.