BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Q8, Audi’s vlaggenschip, werd nog maar net onthuld of daar duiken al de eerste prototypes op van de RS-versie. Die zou de R8 wel eens kunnen overtreffen als het op pure pk’s aankomt…
Een verrassing is het eigenlijk niet, deze RS Q8: op het salon van Genève in 2017 hintten de Duitsers al naar een ultrasportieve versie, met de Q8 Sport Concept. Nu de “gewone” Q8 onthuld is, ziet het er dus dik naar uit dat die een radicale RS-versie krijgt.
De vraag blijft momenteel wat er onder de motorkap huist: gaan de Duitsers voor de 4.0 V8 biturbo van de Lamborghini Urus, goed voor 650 pk? Of kiezen ze voor de optie van Porsche? De Panamera Turbo S E-Hybrid gebruikt namelijk ook een 4.0 V8 met twee turbo’s, maar koppelt daar een elektromotor aan om aan 680 pk te geraken. De RS Q8 zou het “maar” met 670 pk stellen, maar wordt daarmee wel de krachtigste Audi in het gamma. Quattro-vierwielaandrijving en een achttrapsautomaat zullen uiteraard standaard zijn.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.