Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De huidige Mercedes C-Klasse kreeg recent nog een facelift, dus de aflossing is nog niet voor meteen. Maar toch is de volgende generatie van de berline uit Stuttgart al in het wild betrapt.
De volgende generatie C-Klasse krijgt een gloednieuw platform, dat intern MRA2 wordt genoemd, en een lichtere versie is van het platform van de huidige E-Klasse. Het nieuwe platform maakt ook gebruik van elektrische componenten van het EVA-platform dat Mercedes onder zijn volledig elektrische EQ-modellen schuift.
Dat betekent dat de volgende C-Klasse de deur stevig openzet voor hybride aandrijflijnen. Niet alleen de klassieke plug-inhybrides, in combinatie met een viercilinder, maar ook de “milde” hybrides met een 48-voltcircuit zoals in de grotere S-Klasse. Toch blijft er nog plaats voor een klassiek motoraanbod: dat zal bestaan uit vier- en zescilinders op benzine en diesel. De rijhulpsystemen zullen eveneens hun inspiratie halen bij de S-Klasse: zo wordt er gefluister dat de nieuwe C-Klasse optioneel vanop afstand geparkeerd kan worden.
Binnenin verwachten we de intrede van het MBUX-infotainmentsysteem dat de huidige A-Klasse gebruikt, en wordt er gewag gemaakt van meer touchscreens. Maar het definitieve model hoeven we niet voor 2020 te verwachten.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!