Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Er beweegt heel wat achter de schermen bij Mercedes. Met een uitgebreid modelgamma kan het natuurlijk niet anders dan dat er ergens een facelift of nieuw model zit aan te komen. Zo is de populaire E-Klasse binnenkort toe aan een facelift.
En met “binnenkort” bedoelen we ten vroegste in 2019. De huidige E-Klasse verscheen namelijk begin 2016 op de markt, en kan dus zeker nog enkele maanden voort. De wijzigingen die Mercedes plant, lijken op het eerste gezicht aan de buitenkant beperkt. Vooraan krijgt de E-Klasse wellicht wat spitsere koplampen en een hertekend radiatorrooster, om hem nauwer te doen aansluiten bij de designtaal van de A-Klasse en de CLS, die technisch verwant is aan deze E-Klasse. Ook achteraan ziet het ernaar uit dat de lichtblokken een nieuw ontwerp krijgen.
Onder de motorkap voerde Mercedes begin dit jaar nog enkele wijzigingen door, met onder meer de introductie van de Mercedes-AMG E 53. Wellicht zullen de motorische aanpassingen bij de facelift dan ook beperkt blijven tot de updates van enkele motoren, waaronder ongetwijfeld enkele milde hybrides.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!