Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Dankzij het succes van de Mercedes CLS Shooting Brake kunnen de directe concurrenten zich maar beter afvragen of zij ook niet beter een soortgelijk model in hun assortiment kunnen opnemen. En zie, Porsche blijkt een goede leerling, want zij testen op dit moment hun Panamera in een break-versie…
En wat een break! Eentje met een behoorlijk elegantere lijn dan we van dit soort model meestal gewoon zijn, zo lijkt het. Een ontwerp dat destijds trouwens al eens voorgesteld werd, als de Turismo Sport in 2012. Dat ziet er kortom veelbelovend uit.
Een coupé en cabrio op het programma?
De nieuwe Panamera zal volledig gebouwd worden op een nieuw platform. En dit modulaire platform zou wel eens diverse modellen kunnen ondersteunen. Zo gaan de geruchten al over een coupé- én een cabrio-versie!
De Panamera zal hoe dan ook een ruime keuze aan motoren te bieden hebben, gaande van een V6 diesel tot een V8 biturbo, alsook verkrijgbaar als een oplaadbare hybride. Zoals bij zijn voorganger? Ja, maar dan met betere prestaties en een lager brandstofverbruik.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.