Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Een aantal details volstaan om twijfel te zaaien. Langs voren laat de camouflage van het ontwikkelingsprototype wel degelijk denken dat hier een toekomstig model uit de Opel-catalogus rijdt. De boemerangvormige lijnen aan het einde van de lichtblokken en de verchroomde snorharen op het radiatorrooster doen namelijk sterk denken aan het gamma van de constructeur met bliksemlogo. Net zoals de nep-achterlichten trouwens.
Toch rijdt hier wel degelijk de toekomstige elektrische SUV van Volkswagen. Als we de foto’s beter bekijken, dan zien we dat het testmodel een gecamoufleerde versie is van het SUV-prototype dat VW in Frankfurt heeft laten zien in een glazen kubus en op het salon van Guangzhou in China.
Deze SUV, die voorlopig de codenaam ID Next draagt, zou ID.4 gaan heten. De cross-over deelt zijn techniek met de recente ID.3 en zou minder dan 4,60 meter lang zijn. Daarmee zit hij ergens halverwege tussen de Tiguan en de Tiguan Allspace.
Net zoals in de ID.3 zullen verschillende batterijpacks en motorversies verkrijgbaar zijn. De topversie krijgt twee elektromotoren (één per as, goed voor vierwielaandrijving) en een accu die iets meer dan 80 kWh zou slikken, tegenover maximum 77 kWh in de ID.3, om te compenseren voor zijn hogere gewicht.
De ID.4 zou bij ons eind 2020 op de markt komen.De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!