BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Seat heeft opnieuw een radicale versie van de Leon voorgesteld: de Seat Leon Cupra R. De motor werd nog maar eens opgepept en levert nu hetzelfde vermogen als de Seat Leon uit het WTCC (World Touring Car Championship). Al dat vermogen wordt nog steeds via de voorwielen naar het asfalt versluisd. Dit maakt de Cupra R de krachtigste en snelste Seat die ooit in serie gebouwd werd.
De 2 l TFSI met turbo en directe injectie vinden we ook terug in de Audi S3 en de Audi TTS. Om al het vermogen niet letterlijk in rook te doen opgaan, krijgt de Cupra R het befaamde elektronische XDS-differentieel. De prestaties zijn verbluffend: in slechts 6,2 seconden haalt de Leon 100 km/uur. Zijn topsnelheid bedraagt 250 km/uur en de kilometer met stilstaande start wordt in 25,7 seconden afgelegd. Seat kondigt een verbruik aan van 8,1 liter per honderd kilometer. Erg redelijk voor dergelijke prestaties.
Je vindt het ‘R’-logo zowat overal terug. Van de sleutels tot de achterklep en van het radiatorrooster tot de instrumenten. Geen twijfel mogelijk: dit is een Cupra ‘R’. De kuipzetels zijn bekleed met alcantara en de instrumenten zijn verlicht met ledtechnologie. De pedalen zijn van aluminium en het multifunctionele stuur is met leder overtrokken. De uitrusting is erg compleet: naast de onvermijdelijke elektronische rijhulp heeft de Cupra ‘R’ bandendrukmeting, automatische lichten en ruitenwissers, parkeerhulp, cruise control, dual zone airco, een radio/mp3-speler met 8 speakers, ...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.