Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Subaru staat bekend om de betrouwbaarheid van zijn producten, met helaas niet de meest geavanceerde technologie. Vooral dan de benzinemotoren, die vrij veel drinken en achterhaald zijn in vergelijking met de laatste Europese creaties. Maar dat staat allemaal op het punt om te veranderen, zo bewijst dit prototype van een nieuwe break.
Behalve de dreigende stijl van de Advanced Tourer Concept, die breekt met de klassieke look van de huidige modellen, bevinden de nieuwigheden zich vooral onder de motorkap. Momenteel biedt Subaru als benzinemotoren alleen gulzige atmosferische motoren aan, vaak met grote cilinderinhoud.
Net als zijn concurrent verkleint Subaru nu de cilinderinhoud en voegt het een turbo toe om de prestaties te verbeteren. Zo is deze break uitgerust met een viercilinder met horizontale cilinders, een turbolader en directe injectie. En een elektromotor biedt versterking, het is dus een hybride.
Behalve de boxermotor wordt nog een traditie van het merk gerespecteerd: vierwielaandrijving. Tot slot is de automaat van het type CVT, met voortdurend variërende transmissie.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.