BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De BMW X1 is nog altijd in ontwikkeling maar de camouflage op de prototypes wordt lichter. De basisversies van BMW’s compacte SUV worden op de voorwielen aangedreven, maar hij behoudt de status van het huidige model.
De toekomstige X1 is een beetje compacter maar zou niet veel ruimte verliezen. De architectuur met voorwielaandrijving maakt het mogelijk om de ruimte beter te benutten. In optie kan de X1 uitgerust worden met vierwielaandrijving. Bepaalde bronnen spreken zelfs over een X1-variant met langere wielbasis, die plaats biedt aan een extra rij zetels.
Geen verrassingen onder de motorkap. De X1 gebruikt wellicht de motoren van de 2-Serie Active Tourer, namelijk drie- en viercilinders benzines en diesels met vermogens tussen 136 en 231 pk.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...