Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het is het eind van een tijdperk: het autosalon van Frankfurt, dat afwisselend met het salon van Parijs in september wordt georganiseerd, verlaat het economische hart van Duitsland. In 2021 zal het evenement dus plaatsvinden in een andere grote stad van het land, want Frankfurt is niet meer ‘in the running’.
Het is een zware klap voor de metropool, die 70 jaar lang symbool stond voor het Duitse autosalon. Jaargang 2019 was echter een catastrofe en werd gezien als een vernedering voor de organisatie van de beurs (de VDA, de machtige lobby van de Duitse auto-industrie), en dat heeft zijn sporen nagelaten. Niet alleen stuurden heel wat constructeurs hun kat maar ook het aantal bezoekers kelderde. Dat Frankfurt eraan zou moeten geloven, was dus te verwachten. Nu is het afwachten welke andere grote Duitse stad de fakkel zal overleven. Berlijn, Hamburg en München zouden zich reeds als kandidaat hebben opgeworpen.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!