Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De plug-inhybride versie van Citroëns topmodel werd aangekondigd door de ‘concept’ C5 Aircross Hybrid en debuteert nu in zijn definitieve variant. Net zoals in de conceptcar combineert deze geëlektrificeerde versie de welgekende 1.6-turbobenzine met 180 pk van PSA met een elektromotor van 80 kW (110 pk) voor een totaalvermogen van 225 pk. Deze versie met de naam Hybrid blijft echter een voorwieltrekker, in tegenstelling tot de Hybrid4-versies die bestaan van andere modellen binnen de PSA-groep en die een tweede elektromotor krijgen om de achterwielen aan te drijven.
De lithium-ionbatterij van de C5 Aircross Hybrid slikt 13,2 kWh en maakt volgens de WLTP-cyclus een rijbereik mogelijk van 50 kilometer. Met zijn standaard interne lader van 3,7 kW kan hij laden in 4 uur. Een optionele lader van 7,4 kW halveert die tijd.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.