BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Belgische endurance schreef zonder twijfel z’n mooiste hoofdstukken op het asfalt van Spa-Francorchamps. Bovendien oefent deze motorsportdiscipline nog altijd een grote aantrekkingskracht uit, zowel naar publiek als naar piloten in spe. En die komen deze zomer beiden ruimschoots aan hun trekken.
Op 10 augustus vormt Spa weer het decor voor een klassieke endurance wedstrijd, de 500 Classic. Die staat open voor machines met een bouwjaar van voor 1981. Deze 500 Classic zullen gebaseerd zijn op het reglement van de ECS Maxi Classic, en dan vooral de Pro-Am (verplichte samenwerking van een professionele piloot met een amateur).
De reeks gaat in de namiddag reeds van start. Wie wil inschrijven, legt alvast 999 euro opzij en weet dat je drie piloten per machine kan afvaardigen. Meer informatie en het inschrijvingsformulier (vanaf 7 mei) krijg je op de website van de 6 Uren Moto van Spa-Francorchamps. Spektakel en kippenvel gegarandeerd!
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...