BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Met kleine ingrepen houdt Aston Martin de DB9 actueel. Zo’n schoonheid heeft natuurlijk niet veel extra’s nodig om te verleiden. Er verschijnt nu een nieuwe GT-versie met een dertigtal pk extra.
De GT-naam is een traditie voor het merk en werd al gebruikt voor de DB4 en DB7. Telkens werd de motor krachtiger. Ook vandaag is dat het geval, want de zesliter V12 werd opgedreven tot 547 pk bij 6.750 tr/min. Hij wordt nog altijd gekoppeld aan een zestrapsautomaat en zet mooie chrono’s neer: 4,5 seconden van 0 tot 100 km/u en een topsnelheid van 293 km/u.
De DB4 GT onderscheidde zich door Weber-carburateurs en een aangepast onderstel, deze DB9 GT laat zich opmerken door zijn multimediasysteem. Typisch voor deze moderne tijd. Het systeem werd overgenomen uit de Vanquish en heeft een aanraakscherm met enkele bijkomende functies.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...