Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De Chinese automarkt is in volle expansie en heeft een voorkeur voor verlengde versies. Blijkbaar strekt de gegoede Chinese klant liever comfortabel zijn benen op de achterbank, dan dat hij zelf achter het stuur kruipt.
Deze 5-Reeks met veertien centimeter langere wielbasis werd in China ontworpen en wordt er ook gebouwd. De ruimtewinst gaat volledig naar de passagiers achterin, die bovendien genieten van een steun voor de benen en hun achterste op een speciale achterbank neervlijen. De vraag is dan ook of de klanten deze 5-Reeks niet boven de 7-Reeks zullen verkiezen, want die is op enkele centimeters na even groot.
De Chinezen zijn nog niet overtuigd van de diesel, dus voorziet BMW alleen zescilinder benzinemotoren van 204 tot 306 pk. Tot de specifieke uitrusting behoren een klimaatregeling met vier zones en zelfs een koelkast.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!