BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Via Noorwegen wil de Chinese autobouwer BYD zijn offensief van elektrische modellen op de Europese markt loslaten. “Noorwegen is de meest geavanceerde markt in Europa als het gaat om de grootschalige invoering en het gebruik van elektrische voertuigen,” zo verklaarde Isbrand Ho, algemeen directeur van BYD Europe. “We evalueren de prestaties van de markt van nabij, maar op langere termijn is onze doelstelling om onze personenwagens ook buiten Noorwegen te gaan verkopen”.
De SUV Tang, die naast de elektrische bedrijfsvoertuigen het speerpuntmodel van BYD wordt in Noorwegen, zou dus weldra ook bij ons kunnen opduiken. Met zijn lengte van 4,87 meter is hij ruwweg even groot als de Audi e-tron (4,90 meter). Op de Chinese markt heeft hij een batterij van 82,8 kWh, tegenover de 72 kWh in de Audi e-tron 50 quattro of 95 kWh voor de e-tron 55 quattro.Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...