Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
“C’était un rendez-vous” van Claude Lelouch uit 1976 is een cultfilm voor zowel cinema- als autoliefhebbers. De plot is heel eenvoudig: aan boord van een auto die nooit in beeld komt scheuren we in één ononderbroken shot aan duizelingwekkende snelheden door Parijs, waarbij alle verkeersregels worden overtreden en bij momenten zelfs gevaarlijke situaties ontstaan. Dat de film zonder enige toestemming of medeweten van de Parijse politie is geschoten, draagt natuurlijk bij aan het cultkarakter. Toen Lelouch eind mei van dit jaar dus liet weten dat hij een nieuwe en moderne interpretatie ervan aan het inblikken was, waren de verwachtingen hooggespannen. Zeker omdat de auto én zijn bestuurder niet van de minste zijn: de Monegaskische F1-rijder Charles Leclerc zou een Ferrari SF90 Stradale door het centrum van Monte Carlo jagen. Wat kon er fout gaan?
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!