BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Cruze, dat is die kleine Amerikaanse sedan die er eigenlijk wil uitzien als een Europese coupé. Het resultaat is geslaagd, dat moeten we toegeven. Het sierlijke en sportieve silhouet staat lichtjaren verwijderd van de lompe bakken vol chroom die ooit kenmerkend waren voor de Verenigde Staten. De Cruze is bovendien een evenwichtige berline, goed geprijsd en voldoende krachtig gemotoriseerd. Kortom, overtuigende argumenten om succes te boeken op het Oude Continent.
Koffer is er te veel aan
Om echt door te breken in het noorden van Europa is het echter noodzakelijk om de kofferbak af te zagen en te vervangen door een achterklep. Een delicate operatie als je het evenwicht in het design niet wilt verstoren. Met het concept dat in september vorig jaar onthuld werd op de autoshow van Parijs heeft Chevrolet zijn knowhow ter zake al bewezen. En dat model komt effectief op de markt.
Met een kofferklep wordt het uiteraard iets gemakkelijker om grote meubelen in te laden. Behalve de betere toegankelijkheid, biedt de koffer een volume van 400 liter en een neerklapbare achterbank (1/3-2/3). De prijzen zijn nog niet bekend en de commercialisatie is voorzien voor de tweede helft van het jaar.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...