Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Van alle Chinese constructeurs die graag een voetje binnen willen krijgen in het Westen lijkt Byton het best gewapend, want het heeft al flink wat contacten gelegd voor distributie op het Oude Continent. De zoveelste constructeur van loze beloftes? Deze keer blijkbaar niet, want het merk is gestart met de productie van zijn voor Europa bestemde SUV M-Byte. In Noorwegen, waar elektrische auto’s bijzonder populair zijn, zijn via de website van het merk trouwens al 14.000 reservaties genoteerd. Dat is toch al geen kinderachtig cijfer meer…
De M-Byte is een SUV met premiumtrekjes en aantrekkelijke technische kenmerken: van 272 tot 408 pk, een connectiviteit op hoog niveau die communiceert via een immens scherm van 48 duim en batterijen die instaan voor een bereik van 360 tot 435 kilometer volgens de jongste WLTP-normen. De prijs is nog niet echt vastgelegd, maar zou bij ons rond de 55.000 euro liggen. Dat bedrag ligt heel ver onder de prijs van de jongste Duitse elektrische SUV’s. De eerste leveringen voor de Byton M-Byte zijn in Europa gepland voor 2020.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!