BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Toch ziet hij er eerder braaf uit, ondanks zijn nieuwe grille. Maar de klassieke stijl, gedrapeerd over 4,34 m lengte, zal de grote massa zeker weten te overtuigen. Temeer omdat Hyundai de laatste nieuwe technologie belooft.
Het interieur krijgt een tabletscherm bovenop de boordplank. Dat bevat een internetverbinding en een navigatiesysteem met real-time verkeersinformatie. Als je de auto koopt, krijg je een abonnement van zeven jaar op connected-diensten. Hyundai biedt voor de passagiers vooraan ook verwarmde en geventileerde zetels aan. Het koffervolume schommelt tussen 395 en 1.301 liter.
De Koreaan krijgt op vlak van veiligheid een vermoeidheidsdetector, adaptieve snelheidsregelaar, waarschuwing voor kruisend verkeer bij het achteruitrijden, dodehoekwaarschuwing, noodremhulp met voetgangerdetectie,…
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...