Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Tot op heden was de zwaarste XF herkenbaar aan het SV8 logo, en niet aan de traditionele « R » badge. Het ziet er naar uit dat daar nu verandering in gaat komen.
V8 van 5 liter
De vorige V8 was goed voor
Wegligging
Voor de beste wegligging hebben ze dit model uitgerust met enkele elektronische snufjes. Het actieve ACD differentieel zorgt voor een optimale transmissie op de achterwielen. Rekening houdend met het vermogen zullen die achterwielen heel wat te verduren krijgen!
Look
Om dit model meteen te herkennen is het voldoende om naar de velgen te kijken, in dit geval zijn er dat van 20 duim! Het radiatorrooster, de bumper en de motorkap zijn andere unieke kenmerken van dit model. Achteraan vallen vooral de vier uitlaten op.
Voor de brave huisvader …
Deze motor bestaat ook in een atmosferische versie van 385 pk die de oude 4.2 V8 komt vervangen en het met goed 100 pk minder als zijn voorganger moet doen.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!