Bugatti
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
In 2011 kwam de Fisker Karma op de markt: een bloedmooie elektrische auto met een kleine batterij en een benzineviercilinder van GM als generator om het rijbereik te vergroten. Ontwerper Henrik Fisker ging ‘all the way’, want de hele constructie en het interieur van het auto gebeurden op zo ecologisch mogelijke wijze. Bovendien had de wagen een jaar voor de Tesla Model S al een groot aanraakscherm om talrijke boordfuncties te bedienen. Alleen was de bouwkwaliteit dramatisch, crashte de centrale computer dagelijks, was de viercilinder rauw, luidruchtig en dorstig en kocht werkelijk niemand de mooie stekkerauto. Een jaar na de lancering was het verhaal al voorbij en werd Fisker overgenomen door het Chinese Wanxiang. Sindsdien heet de auto Karma Revero.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.