BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
In 2011 kwam de Fisker Karma op de markt: een bloedmooie elektrische auto met een kleine batterij en een benzineviercilinder van GM als generator om het rijbereik te vergroten. Ontwerper Henrik Fisker ging ‘all the way’, want de hele constructie en het interieur van het auto gebeurden op zo ecologisch mogelijke wijze. Bovendien had de wagen een jaar voor de Tesla Model S al een groot aanraakscherm om talrijke boordfuncties te bedienen. Alleen was de bouwkwaliteit dramatisch, crashte de centrale computer dagelijks, was de viercilinder rauw, luidruchtig en dorstig en kocht werkelijk niemand de mooie stekkerauto. Een jaar na de lancering was het verhaal al voorbij en werd Fisker overgenomen door het Chinese Wanxiang. Sindsdien heet de auto Karma Revero.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.