Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Ook al komt hij minder vaak voor aan deze kant van de oceaan, de Chrysler Grand Voyager blijft een instituut op zich. Het is de eerste monovolume en er werden de afgelopen 27 jaar al 13 miljoen exemplaren van verkocht. Dat hij nu als Lancia door het leven gaat met dezelfde modelnaam is verrassend.
De Lancia Phedra loopt op zijn laatste benen. We hadden ons enkele jaren geleden moeilijk kunnen voorstellen dat hij vervangen zou worden door de bestseller van Chrysler. Die lijkt van vorm misschien wat lomp in vergelijking met het typische raffinement van de Italiaanse constructeur. Maar Lancia maakte de lijn wat zachter door te spelen met details vanbinnen en vanbuiten en verfijnde ook het weggedrag.
Lancia kondigt een 3.6 V6 aan met 285 pk, een krachtbron die draait op de edele benzinebrandstof. Vroeg of laat zal de Fiat-groep ook één van zijn diesels onder de motorkap lepelen. In afwachting daarvan maakt nog altijd de 2.8 diesel de dienst uit, goed voor 163 pk.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!