MINI
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
Maserati is onze scoopjagers te snel af geweest: de constructeur met de drietand publiceert zelf de eerste foto’s van een testprototype dat tegenwoordig de wegen rond Modena onveilig maakt. Tegelijk vraagt het merk ons om mei 2020 in de agenda te noteren om meer over het onderwerp te leren. Het enige wat het merk op dit moment officieel kwijt wil, is dat het model een nieuwe aandrijflijn zal inwijden die bij Maserati intern is ontwikkeld. Hij zal ook enkel in modellen met drietandlogo worden gebruikt, zodat hij dus niet zal opduiken in andere modellen van de FCA-groep (of de PSA-groep…).
De foto’s van Maserati suggereren dat deze motor centraal achterin ligt. Naast de algemene proporties van de wagen wordt dat ook gesuggereerd door de grote luchtinlaten op de achtervleugels. Maar Maserati benadrukt wel dat de auto in de beelden slechts een ontwikkelingsprototype is. Het test hier dus technische onderdelen onder een geleend koetswerk, zonder daarom een definitieve indruk te geven van de look van de productieversie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.