Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Net als heel wat merken die steeds vaker verleid worden door hybrides, onthult Mazda een elektrische benzineversie van de 3. Dit model is (voorlopig?) alleen bestemd voor de Japanse markt.
Technologie van Toyota
De benzinemotor werd in eigen huis ontworpen: het gaat om een tweeliter SkyActiv, in een teruggeschroefde versie van 99 pk. Mazda koppelt hem aan een hybridesysteem van Toyota: een elektromotor met 82 die ook dienstdoet als versnellingsbak en zo functioneert als een continu variabele automaat (CVT). Het geheel levert in totaal 136 pk. Het gemiddelde verbruik bedraagt 3,2 l/100 km volgens de Japanse testcyclus.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.