Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Renault was ooit een pionier in het segment van de elektromobiliteit en lanceerde begin jaren 2010 op korte tijd de Twizy, de Zoé, de Fluence Z.E. en de Kangoo Z.E. Tot op heden verkopen de Fransen nog steeds het hoogste aantal elektrische auto’s in Europa. Maar de bliksemstart van de Tesla Model 3 in maart van dit jaar en de torenhoge ambities van Volkswagen met zijn ID.-gamma dreigen de moeizaam opgebouwde leiderspositie van Renault van de kaart te vegen. Dus is het tijd om een tandje hoger te schakelen.
Tegen 2022 wil de Alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi 8 volledig elektrische modellen in het gamma hebben, waarvan de meeste bij Renault zullen zitten. Het C-segment, waar de VW ID.3 actief is, wordt daarbij heel belangrijk. De Fluence Z.E. van bijna 10 jaar geleden was al een model voor dit deel van de markt, maar hij werd een totale flop en werd vroeg uit de markt gehaald. Vandaag zijn de geesten echter rijper voor een model van dit formaat, terwijl ook de veel modernere batterijtechnologie het mogelijk maakt om een aanbod op de markt te brengen dat veel meer klanten kan aanspreken.Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!