Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Voor Porsche kwam het nieuws als een donderslag bij heldere hemel. De Taycan Turbo S is door het Amerikaanse milieuagentschap EPA, dat de officiële verbruikscijfers van alle auto’s op de markt bepaalt, afgeklokt op een rijbereik van net iets meer dan 323 kilometer. Dat is minder wat dan de Audi e-tron, Nissan Leaf of zelfs de gigantische en loodzware Tesla Model X presteren. Porsche is niet van plan om zich bij de verdict van het EPA neer te leggen en eist een onafhankelijk onderzoek. Het is ook wel frappant dat het verschil tussen het WLTP-rijbereik (net geen 400 kilometer) en het EPA-rijbereik zo groot is. Doorgaans vallen de EPA-cijfers weliswaar iets slechter uit, maar 30 procent is toch ongezien.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!