Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De huidige Opel Insignia is nog maar twee jaar op de markt, maar is al toe aan een facelift. Die moet zijn positie versterken in een segment dat stevig onder druk staat.
Het segment van de grote berlines heeft het moeilijk. De Ford Mondeo, Opel Insignia en Volkswagen Passat zien hun klanten uitwijken naar premiummodellen en SUV’s, en naar sportiever gelijnde modellen. Peugeot koos met de nieuwe 508 eieren voor zijn geld en stuurt hem voortaan door het leven als vijfdeurscoupé.
Voor zijn recente stalgenoot Insignia is een volledig nieuw model nog vroeg. Toch wil moederhuis PSA de Opel beter bewapenen, en dringt een facelift zich dus aan. Die neemt vooral de voorkant onder handen, met een gewijzigd radiatorrooster en een andere bumper. De achterkant wacht wellicht dezelfde behandeling.
Of Opel onder de motorkap iets van plan is, is niet duidelijk. Maar het zou niet onlogisch zijn dat de Insignia bij zijn facelift overschakelt op de motoren van de Peugeot 508. Dat zouden dan de 1.6 PureTech turbobenzine en 1.5 en 2.0 BlueHDi dieselmotoren zijn.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!