Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Hoewel de merklogo’s op dit testprototype nog zijn afgekleefd, kan de (beperkte) camouflage niet verhullen dat we hier een coupéversie van de elektrische SUV ID.4 van Volkswagen voorbij zien scheuren.
Zoals we op de foto’s van onze spionnen kunnen zien, gaat de SUV-coupé redelijk ver in de aanpassingen aan zijn daklijn en lijkt hij zelfs een soort verhoogde vijfdeurs berline-coupé te worden à la Polestar 2.
Een spoilerlip onderaan de achterruit moet het sportievere uiterlijk van de auto versterken. Hoe de productieversie gaat heten, is nog niet bekend, maar Volkswagen heeft in het verleden al gehint naar een model met de naam ID.5.
Hij zou verkrijgbaar zijn met de krachtigste motorversies van de ID.4: een met 204 pk, 310 Nm en achterwielaandrijving en een met 306 pk, 450 Nm en vierwielaandrijving (dankzij twee motoren). Later zou nog een extra sportieve variant volgen die dan ID.5 GTX zou gaan heten.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!