BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Skoda Karoq trekt zijn rubberlaarzen aan en krijgt standaard vierwielaandrijving in zijn nieuwe Scout-versie. Een Scout-SUV die altijd paraat staat… voor het avontuur?
Sinds de tweede generatie van de Octavia Combi is een afgeleide met “Scout”-logo een verplicht nummertje geworden voor de meeste breaks en SUV’s van Skoda. Het jongste model om zo’n modderpak aan te trekken is de Karoq. Voor de gelegenheid worden zijn voor- en achterbumper bekleed met zilverkleurige beschermstrips en worden de zijschorten versterkt met zwartplastic en zilverkleurige toetsen. Verder staat hij standaard op nieuwe 18-duimvelgen en als optie zelfs op 19-duimers. Ook de buitenspiegels worden zilverkleurig. De getinte achterste zijruiten tot slot krijgen een chroombies.
Een Scout, maar wel een luxescout
In het interieur bestaat de Scout-uitrusting uit een specifieke zwarte en bruine stoelbekleding, een multifunctioneel stuurwiel met leer, roestvrijstalen pedalen en led-sfeerverlichting. Ook de “Virtual Cockpit”, die de wijzerplaten vervangt door een configureerbaar scherm, behoort tot de standaarduitrusting van de Karoq Scout.
Klaar voor het avontuur
Natuurlijk maakt deze Scout-versie van de Karoq geen volbloed offroader, maar zijn standaard vierwielaandrijving maakt wel dat hij zich even goed in zijn sas voelt in de stad als op het platteland of in het bos. Zoals een echte scout, dus… Hij wordt aangeboden met drie motoren: de 1.5-benzine met 150 pk en de 2.0-diesel met 150 of 190 pk. Enkel de basisdiesel heeft een manuele versnellingsbak. De twee andere zijn standaard aan een DSG-bak met 7 verhoudingen gekoppeld.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.