BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Het derde deel. Na Robin en uw dienaar volgt hier het lijstje van onze motorrijder Bruno. Ook hij moest een vreselijke keuze maken: drie auto’s, niet meer dan dat, uit om het even welke tijd.
Onder zijn kale en gestroomlijnde hoofd vinden we ongeziene hersenen die even vlot als kritisch en iconoclastisch denken. Bruno rijdt vaak op twee wielen, maar geregeld ook met auto’s. Het is een grote autokenner, zijn oordeel is vaak verrassend maar altijd leuk. Onze ‘Grumpy’ blijft een eeuwige adolescent.
“Om lekker ouderwets te rijden, zonder elektronica die meteen ingrijpt en zonder zich af te vragen of we wel veilig thuis geraken voor hij in panne valt.”
“Om te kunnen rijden in het zachte comfort van een limousine, wetende dat deze auto je naar om het even waar kan vervoeren.”
“Om de meest wulpse rondingen in de autowereld te bezitten en te koesteren.”
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...