BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Toyota Century is het toonbeeld van Japanse absolute luxe. De auto van het keizerlijke huis was ook de enige Japanse auto met een V12. Maar de tijden veranderen…
Deze V12 had uiteraard maar weinig gemeen met zijn Italiaanse evenknieën van bij Ferrari of Lamborghini. Hij was in de eerste plaats bedoeld om een absolute werkingsstilte te garanderen en trilling- en geluidloos te presteren. Maar deze royale motor wordt uitgezwaaid: de nieuwe generatie van de Century doet een beroep op een hybride V8.
De vijf liter grote motor is gekoppeld aan een nikkel-metaalhydrurebatterij. Daardoor zou hij milieuvriendelijker moeten zijn en gelijkaardige prestaties moeten neerzetten als de V12 – of zelfs beter moeten doen. Toyota kiest voor een zachte stijlevolutie met herkenbare lijnen die aangepast zijn aan deze tijd. De Japanners beloven eveneens een eersteklas comfort en uitrusting. Met een slagschip van 5,33 meter mag dat geen probleem zijn…
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...