BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Eind jaren 90 verrast de Volkswagen-groep door Bentley, Bugatti en Lamborghini in te lijven. De Duitse gigant weet nog niet welke richting het aan de merken wil geven. In eerste nistantie wil de groep Bentley transformeren door het merk een supercar de naam waardig te geven. Een eerste concept wordt onthuld op het salon van Genève van 1999: de Hunaudières. De naam verwijst naar de lange rechte lijn op het circuit van Le Mans waar Bentleys voor de oorlog heel wat overwinningen binnenhaalden.
Als basis werd het chassis met centrale motor van de Lamborghini Diablo gebruikt. Bentley gaf de Hunaudières een motor met 16 cilinders in W-vorm en een cilinderinhoud van 8 liter. De motor doet uiteraard denken aan de Bugatti Veyron, die enkele jaren later het daglicht zag. De Bentley doet het echter zonder turbo’s. Toch zijn de cijfers flatterend: 632 pk en 760 Nm, gekoppeld aan een vierwielaandrijving via een manuele vijfversnellingsbak. Het merk belooft zelfs een topsnelheid van 350 km/u!
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.