Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Als benzine ooit schaars wordt of vervuilende auto’s niet meer op onze wegen mogen rijden, dan is er deze elektrificatiekit die Aston Martin voor zijn oldtimers aanbiedt. Gelukkig kun je de kit ook eens zo makkelijk weer verwijderen.
De Britten maken zich zorgen om de toekomst van hun patrimonium. Daarom biedt Aston Martin deze elektrische conversiekit aan voor zijn oldtimers. De originele verbrandingsmotor wordt vervangen door een elektrisch exemplaar zodat de klassieke modellen ook lage-emissiezones binnen mogen. Jaguar biedt trouwens al iets gelijkaardigs aan voor zijn E-Type.
Om de puristen niet te hard te choqueren geeft Aston Martin mee dat de conversiekit ook makkelijk weer te verwijderen is. Geen structurele technische wijzigingen dus: de oorspronkelijke verbrandingsmotor kun je zo weer gebruiken als aandrijving.
De eerste Aston Martin die dergelijke behandeling krijgt is de DB6 MkII Volante uit 1970.Hij neemt in alle discretie technologie over die later ook in de toekomstige elektrische Rapide E zal worden gebruikt. Vanaf 2019 kunnen er ook andere klassieke modellen worden omgebouwd.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.