BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Heel wat auto’s zagen een geweldige carrière door de neus geboord omdat ze niet bepaald moeders mooiste waren. Dit zijn er drie van…
Dit verwrongen lelijke eendje zag zijn commercialisering geremd door zijn uiterlijk. Toch had deze Daimler heel wat in zijn mars: een geweldige, muzikale en krachtige V8 uit aluminium, een koetswerk uit glasvezel en een evenwichtig chassis, dat bij de eerste exemplaren weliswaar niet stijf genoeg was. De looks maakten er een commerciële flop van, met minder dan 3.000 verkochte exemplaren tussen 1959 en 1964.
Grappen genoeg over deze auto, en er zijn heel wat mensen die hem als de lelijkste auto ooit beschouwen. Toch had de Fiat Multipla heel wat kwaliteiten, waaronder ruim plaats voor zes personen. Verschillende facelifts brachten weinig soelaas, en op thuismarkt Italië na vond de auto nooit zijn publiek.
Flaminio Bertoni, ontwerper van de Citroën DS, vond de Ami 6 zijn meesterwerk. Het resultaat was echter weinig elegant, met de gesmolten motorkap. In tegenstelling tot de twee andere auto’s in dit lijstje kende de Ami 6 een bescheiden succes. De motor en bouwwijze waren zo eenvoudig als in de 2CV, maar het comfort benaderde dat van een DS, met onder meer ultrazachte zetels.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...