BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
BMW geeft een voorsmaakje van zijn toekomstige M8 en M8 Cabriolet. Die krijgen onder meer een nieuw remsysteem waar je zelf de kracht van kunt instellen.
In juni wordt het derde model van de 8-Reeks voorgesteld, na de coupé en de cabriolet: de vierdeursversie Gran Coupé. BMW plant binnenkort ook sportieve M-versies voor bovenaan het gamma van de 8-Reeks. In de eerste plaats wordt het deze M8 coupé en de M8 Cabriolet, waarvan de productie ook bevestigd wordt.
Net als in andere recente BMW M-modellen krijgt de M8 een instelbare M-modus. Je kunt dus de motorrespons aanpassen, de afstelling van de rijhulp, het stuurgewicht, de hardheid van de demping en zelfs de aandrijving (4x4 of 4x2). Op die manier maak je van je comfortabele coupé een circuitbeest.
Tot nu toe liet die rijmodus de remmen met rust. Maar in de M8 moet dat anders worden: BMW spreekt over een nieuw elektronisch regelbaar remsysteem waarmee je de kracht van het rempedaal kunt bepalen in de Comfort-modus (met duidelijke remassistentie) en in Sport-modus (met een directere remrespons). Het remsysteem wordt beschikbaar op de standaardremmen en op de optionele remmen uit koolstofvezel.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...