Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
We hadden het al over de Peugeot 107 en de Toyota Aygo, nu is het dus logischerwijs de beurt aan de Citroën C1. Sinds zijn lancering in juni 2005 heeft deze kleine Citroën al 310.000 klanten kunnen overtuigen. De wijzigingen zijn vooral esthetisch, met een nieuw en expressiever voorsteven.
Esthetisch
Het voorsteven werd sterker afgelijnd, wat er hem een beetje dynamischer doet uitzien. Binnenin hebben ze vooral wijzigingen aangebracht aan het decor en de zetelbekleding. Nieuwe kleuren, zowel voor het interieur als het koetswerk, maken ook deel uit van de facelift.
Identiek motoraanbod
Aan het motoraanbod werd niets veranderd met de 1.0i benzinemotor van Toyota en de 1.4 HDi uit eigen huis. Het verbruik en de CO2 uitstoot van beide modellen zien er uiterst bescheiden uit met
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!