BMW
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!
De eeuwige rivaal van de Ford Mustang, de Chevrolet Camaro, krijgt dit jaar een facelift. En een nieuwe “instapversie”, de Turbo 1LE.
Mocht de voorkant van de Camaro nog niet suggestief genoeg geweest zijn, dan haalt Chevrolet de tekenpen opnieuw boven. Een nieuwe led-signatuur zorgt voor een nog meer indrukwekkende blik op deze muscle car. Het radiatorrooster krijgt een honingraatmotief en grotere luchtinlaten. Ook achteraan wijzigen de lichtblokken: ze krijgen voortaan elk twee ovale lichten.
De nieuwe jaargang brengt nieuwe koetswerkkleuren met zich mee, en wat extra uitrusting. Zo wordt het infotainmentsysteem vernieuwd, en is er een optionele tientrapsautomaat op de Camaro SS. Tegelijk komt er ook een radicale nieuwe variant van de instapversie, de Turbo 1LE.
Onder de kap van die Turbo 1LE zit namelijk een “kleine” 2.0 viercilinder turbo, goed voor 275 pk en 400 Nm. Hij krijgt wel dezelfde ophangingsafstelling als de V6 1LE. Mogen ook niet ontbreken: krachtigere remmen, circuitbanden en een “Track”-rijmodus voor circuituitstapjes.
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!