BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Jawel, Dacia. Het Renault-dochtermerk met Roemeense wortels heeft beslist om zijn visuele identiteit te moderniseren. Dat gaat gepaard met een nieuw logo, maar ook een nieuw embleem, dat een centraal element moet worden van die vernieuwde identiteit.
Die laatste is bewust minimalistisch gehouden en beperkt zich tot het bij elkaar brengen van de letters D en C “om de zuinige en slimme inborst visueel uit te drukken”. Het moet ook “van bij de eerste aanblik robuustheid en stabiliteit uitstralen”, zoals je ongetwijfeld al had gemerkt…
De nieuwe identiteit van Dacia gebruikt kakigroen. Ook dat is uiteraard geen toevallige keuze, want deze kleur verwijst naar een verbondenheid met de natuur, “een sterk oriëntatiepunt voor onze klanten en een territorium waar onze Dacia-modellen hun capaciteiten ten volle kunnen ontplooien, zoals bijvoorbeeld onze iconische Duster”.
Vond je dit artikel interessant en wil je het laatste autonieuws meteen in je mailbox ontvangen? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...