Mercedes-Benz
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Toen Fiat Chrysler zijn aanbod in Europa herstructureerde, besloot de Italiaans-Amerikaanse groep om Lancia en Chrysler te laten voor wat ze waren en alles op de herlancering van Alfa Romeo te zetten. Maar dat is niet gelopen zoals gepland…
In 2017 verliet Lancia geleidelijk de Europese markt. Alleen Italië verkocht nog een auto, de kleine Ypsilon. Dat model is er vandaag nog steeds te krijgen tegen een aantrekkelijke prijs. En dat valt bij de Italianen in de smaak: de verkoopcijfers van de eerste zes maanden van 2019 die de Europese autoconstructeursvereniging ACEA vrijgeeft, toont opmerkelijke resultaten voor de FCA-groep.
Fiat en Jeep blijven de populairste merken van de groep in Europa, met respectievelijk 376.064 en 89.379 inschrijvingen in de eerste zes maanden van dit jaar. Alfa Romeo ziet zijn inschrijvingen dan weer drastisch dalen tegenover dezelfde periode in 2018: van 48.065 inschrijvingen vorig jaar naar 27.702 inschrijvingen, een daling van 42,4 procent. Lancia en Chrysler (dat ACEA samentelt) stijgen opmerkelijk genoeg met 27 procent en zijn nu goed voor bijna 35.000 inschrijvingen, ongeveer 7.000 auto’s meer dan Alfa…
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.