BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De nieuwe BMW 1-Reeks is op voorwielaandrijving overgestapt en de vierdeurscoupéversie 2-Reeks Gran Coupé eveneens. Dat nieuws lijkt dus de doodsteek te hebben gegeven aan de achterwielaangedreven M2 Coupé, maar niets is minder waar. Vreemd genoeg komt er een nieuwe 2-Reeks Coupé op het CLAR-platform van BMW, dat door alle achterwielaangedreven modellen wordt gebruikt. Dat beweert in elk geval het Britse magazine Autocar. De basis van de 2 Coupé zou nauwverwant zijn aan die van de roadster Z4 (en de Toyota Supra). Dat betekent meteen ook dat er nog steeds ruimte is voor een zescilinder in lijn: dezelfde motor als in de huidige X3 M en X4 M, maar dan toegeknepen tot ongeveer 420 pk. Volgens Autocar zou de nieuwkomer nog steeds een manuele versnellingsbak hebben.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...