Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Dit is het toekomstige slagschip van het Britse prestigemerk. Deze testmule werd betrapt op de Nürburgring terwijl hij bezig was aan brutale dynamische tests.
De toekomstige GT zou tegen 2019 onthuld moeten worden en het opnemen tegen de Ferrari 812 Superfast, Bentley Continental GT Speed en Mercedes-AMG S65 Coupé. Als hij tussen die vechtersbazen zijn zegje wil krijgen, zal hij heel wat potentieel onder de kap moeten krijgen.
En net op dat vlak zullen we een van de grootste evoluties tegenkomen: de atmosferische 6.0 V12 wordt uitgezwaaid. In plaats daarvan komt de motor die al in de DB11 het mooie weer maakt: een nieuwe 5.2 V12 biturbo. Hier zou hij echter meer vermogen krijgen en zowat 700 pk moeten produceren. Dankzij een gloednieuw platform zal hij lichter en technologischer worden.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.