Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Nu de Audi Q3 in het nieuw zit en Mercedes stilaan klaar is om de GLA te vervangen, is de BMW X1 binnenkort de oudste van het Duitse drietal. Een facelift dringt zich dus op… en komt er binnenkort aan.
Nochtans verscheen de BMW X1 nog niet zo lang geleden op de markt: in 2015. Jazeker, in Beieren hebben ze tegenwoordig de gewoonte om hun X-modellen na drie of vier jaar al op pensioen te sturen en te vervangen door een volledig nieuw model op basis van een gloednieuw platform. Maar dat zal niet het geval zijn bij deze X1. Hij staat immers op een compleet ander platform: het voorwielaangedreven platform dat hij deelt met de 2-Reeks Active Tourer en met Mini.
De update van deze BMW X1 zal zich dus beperken tot een facelift, en dat wordt er wellicht eentje uit het klassieke boekje: hertekende bumpers en lichtblokken, enkele nieuwe koetswerkkleuren en velgdesigns, en een lichte update voor het interieur. Het infotainmentsysteem zou een kleine update kunnen krijgen, net als enkele motoren onder de kap. Maar daarvoor is het nog wachten tot 2019, wanneer deze gefacelifte BMW X1 op de markt verwacht wordt.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!