Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Onze spionagefotografen hebben een VW ID.7 break gespot, bijna volledig ongecamoufleerd!
De Volkswagen ID.7 werd vorige maand officieel voorgesteld, maar enkel als berline. Toch staat er ook een break op het programma, een Variant die onze spionagefotografen al vrijwel zonder camouflage hebben betrapt! De elektrische tegenhanger van de Passat Variant werd eerder al als concept ID.Vizzion voorgesteld in 2018, een conceptcar die ook dit jaar op het Autosalon van Brussel te vinden was. De productieversie zal vanaf volgend jaar in de VW-catalogus te vinden zijn.
Ondanks de lichte camouflage op de voor- en achterkant, ligt het voor de hand dat de ID.7 break dezelfde of vergelijkbare koplampen en bumpers zal krijgen als zijn berlinebroertje. Ook dezelfde elektromotor van 210 kW (286 pk) wordt op de achteras geplaatst, gevoed door een batterij van 77 of 85 kWh. Het is enkel nog afwachten of zijn grote koffer het nog steeds mogelijk zal maken om een rijbereik van respectievelijk 615 en 700 km te halen.
Een krachtigere en meer sportieve GTX-versie met vierwielaandrijving zou ook nog naar het gamma van de ID.7 moeten komen. Een afgeleide die zowel als berline en als break beschikbaar zou moeten worden. Zijn vermogen kennen we nog niet, maar we horen al geruchten van een sprint van 0-100 km/u in amper 5,6 seconden! Nu is het afwachten op een officiële bevestiging van VW...
Ben jij op zoek naar een elektrische Volkswagen? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste zoekertjes van elektrische VW's nu hier:
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!