Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
In 1956 werd een eerste prototype uitgewerkt: de C10. Die wist echter niet te overtuigen en Citroën begon aan een tweede studie: de C60. De tijd drong echter en in 1961 bracht Citroën snel de Ami6 uit. Die werd gezien als een tijdelijk project om de tijd te overbruggen tot de in 1960 gecreëerde C60 op de markt zou komen. Het matige onthaal dat de Ami6 te beurt viel deed de C60 echter in de vergetelheid geraken…
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!