Tesla
Het is gemakkelijker dan ooit om een Model S, 3, X of Y te testen. Je moet enkel een afspraak maken op de site van Tesla, ter plaatse eens bellen en je bent binnen.
Het duo C4 en ë-C4 doet een frisse wind waaien door de Citroën-catalogus en positioneert het merk met het visgraatje weer in het hart van een heel belangrijk segment van de Europese markt.
De originele “cross-overberline” heb je in België vanaf 20.750 euro op benzine (1.2 PureTech 100) of 22.750 euro op diesel (1.5 BlueHDI 100) in de instapversie Live. Dit uitrustingsniveau kan niet worden gecombineerd met de elektrische motorversie.
De ë-C4 van zijn kant begint bij 35.600 euro met het uitrustingsniveau Feel of 37.650 euro als Shine. Voor die prijs krijg je een elektromotor van 100 kW (136 pk) en een batterij van 50 kWh die goed is voor een WLTP-rijbereik van 350 kilometer.
Als Feel en Shine kost de C4 1.2 THP 130 met automaat (EAT8) op benzine respectievelijk 26.400 en 28.450 euro.
Reken op 27.50 euro of 29.600 euro voor dezelfde uitrustingsniveaus in combinatie met de dieselmotor 1.5 BlueHDI 130 EAT8.
Er is ook nog de Shine Pack. Die kost met de drie zelfde respectieve motorversies 39.050 euro (elektrisch), 29.850 euro (benzine) of 31.000 euro (diesel).
Tot slot biedt Citroën ook een business-versie aan van zijn nieuwe elektrische ë-C4. Die richt zich op professionele klanten en kost minstens 30.976 euro.
Het is gemakkelijker dan ooit om een Model S, 3, X of Y te testen. Je moet enkel een afspraak maken op de site van Tesla, ter plaatse eens bellen en je bent binnen.
Ben je van het onverschrokken type? Goed nieuws: de enige TVR Cerbera Speed 12 met goedkeuring voor de openbare weg staat te koop. Zonder overdrijven een unieke kans!
Ja, je kan al met een Jaguar rijden voor een zeer schappelijke prijs. Maar is dat wel een goed idee?
Audi België heeft samen met Daniel Ost, de Belgische meesterbloemist, een prototype ontwikkeld om een plant in de auto te houden. Als het idee aanslaat bij de klanten, zal dit plantje ook aangeboden worden als accessoire.