BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De 4 Reeks krijgt enkele cosmetische updates, de M4 Competition wint 20 pk en de Z4 M40i krijgt eindelijk een Pure Impulse-versie met een manuele versnellingsbak!
Na een eerste kleine update voor het interieur, waarbij hij hetzelfde gebogen dubbele schermpaneel kreeg als in de rest van het recente gamma, krijgt de BMW 4 Reeks nu een échte facelift, of LCI in BMW-taal. Deze keer zijn er naast nieuwe lakkleuren, velgen, een verbeterd infotainmentsysteem en 1 cm grotere uitlaatpijpen ook nieuwe lichtblokken, lichtsignaturen, luchtroosters en een nieuw stuurwiel voor de Duitse coupé en cabrio!
Natuurlijk geniet de M4 ook van dezelfde esthetische updates als de rest van de 4 Reeksen, maar het sportieve topmodel gaat zelfs nog een stapje verder. De Competition-versies krijgen namelijk 20 pk extra voor een totaal van 390 kW (530 pk). De instapversie met 480 pk en een manuele versnellingsbak blijft ongewijzigd, en blijft ook gewoon in het gamma. De nieuwe 4 Reeks en M4 zijn beschikbaar vanaf maart 2024 vanaf 52.000 euro voor de 4 Reeks en 98.050 euro voor de M4 met 480 pk en een handbak.
Na de Toyota Supra, de technische kloon van de Duitse roadster, is het aan de Z4 M40i om een manuele zesversnellingsbak te krijgen. Gekoppeld aan de 3 liter-zes-in-lijn van 250 kW (340 pk) en 500 Nm maakt deze transmissie met drie pedalen het mogelijk om in 4,6 seconden van 0 naar 100 km/u te sprinten, wat slechts een tiende langzamer is dan de Z4 M40i met automaat. Ook deze nieuwe versie van de Z4 wordt beschikbaar in maart, je betaalt minimaal 75.650 euro voor de Pure Impulse met zescilinder en een echte versnellingspook.
Ben jij op zoek naar een BMW? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste BMW-zoekertjes nu hier:
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...