Volvo XC90 (2024): onze 5 favoriete details
De Volvo XC90 heeft een facelift gekregen om niet in de schaduw te staan van de nieuwe EX90. Hier zijn de 5 details die ons het meest zijn opgevallen na 48 uur achter het stuur van de Zweedse SUV.
De Volvo XC90 heeft een facelift gekregen om niet in de schaduw te staan van de nieuwe EX90. Hier zijn de 5 details die ons het meest zijn opgevallen na 48 uur achter het stuur van de Zweedse SUV.
Voor de tweede keer geeft Volvo een update aan zijn grote SUV, die al tien jaar op de markt is. Dit keer krijgt het model een subtiele facelift aan de buitenkant en een vernieuwd infotainmentsysteem in het interieur. Onder de motorkap zijn er twee vertrouwde benzinemotoren beschikbaar (B5 en T8). Kan de XC90 hiermee de concurrentie blijven trotseren?
Volvo verlengt de carrière van zijn grote SUV XC90 met nog maar eens een facelift. En dat zowel voor de mildhybride B5 op 48 volt als de plug-inhybride T8.
Is de XC90 nog steeds de moeite waard, nu de volledig elektrische EX90 binnenkort op de markt komt? Het antwoord achter het stuur van de T8 plug-inhybride.
Het Zweedse merk heeft een reeks patentaanvragen ingediend bij het European Union Intellectual Property Office die de naam EXC90 dragen…
In een interview heeft Volvo-baas Hakan Samuelsson aangegeven dat de toekomst voor premiummerken duidelijk elektrisch is.
De volgende generatie van de Volvo XC90 komt in 2022 op de markt en krijgt een elektrische versie.
Volvo presenteert een facelift voor zijn SUV-slagschip, de XC90. Jaargang 2020 krijgt onder meer nieuwe geëlektrificeerde motoren, zowel op benzine als diesel.
Volvo zet de grote middelen in om de concurrentie met de marktleiders aan te gaan. De T8 is de geslepen diamant van het XC90-gamma. Een gammatopper die ongeveer € 80.000 kost en die Mercedes, Audi en BMW angst moet inboezemen. Maar zijn de ogen van de Zweed groter dan zijn maag?