François Piette

11 NOV 2001

Opel : Officiële auto van Disneyland Parijs

In de lente van 2002 zal Disneyland Parijs meer dan ooit Europa’s belangrijkste toeristische bestemming worden door de opening van een tweede themapark, de “Walt Disney Studios”. In dit park zullen de bezoekers worden uitgenodigd om de sensatie en de magie van de cinema, de televisie en de tekenfilm te ontdekken. In het kader van de globale partnerschapovereenkomst zal Opel de officiële sponsor worden van een van de nieuwe attracties in het Walt Disney Studios park, de “Stunt Show Spectacular®”. De overeenkomst creëert een platform voor promotieactiviteiten en co-marketing opportuniteiten, waarbij Opel wordt aangeduid als de officiële auto van Disneyland Parijs. Aansluitend bij haar manifeste aanwezigheid in het Walt Disney Studios Park zullen tentoonstellingen over het Opel-erfgoed in het themapark van Disneyland Parijs als hoofdattractie worden aangeboden. De overeenkomst ligt in het verlengde van de succesvolle relatie die beide ondernemingen in 1977 in de Verenigde Staten aanknoopten, toen General Motors de “World of Motion” tentoonstelling opende in Walt Disney World’s Epcot Center in Orlando, Florida. Vandaag is Epcot Center de thuishaven voor de allernieuwste attractie “Test Track” die door General Motors wordt voorgesteld.
Advertentie
Advertentie
Advertentie